Detox Colon atau Detox Usus dengan Shaklee

Kenapa kita ni ada banyak sangat isu kesihatan, padahal orang lain okay je ?

Rambut asyik gugur, yang laki ada masalah kesuburan, ada yang masalah kulit teruk, badan asyik penat dan letih, macam-macam lah isunya.

Rambut yang gugur tu pulak, bukan sikit. Segenggam rambut, kalau gumpal-gumpal, geli rasa tengok. eeiii.

Kalau nak tahu, haa, ni lah petanda-petanda yang USUS kita BERTOKSIN.

Nampak macam simple, "Elehh, toksin je pun." Padahal, dia bawak kesan yang besar tau dalam diri kita.

Bila usus kita kotor dan badan ada banyak toksin, tu yang jadi ada macam-macam isu kesihatan tu. Minda pun terganggu.

*bayangkan usus kita lagi buruk dari yang ni* yuksss.
Berminat ?

Cara Beli Shaklee Online