Detox Hati atau Detox Liver dengan Shaklee

Detox Liver dengan Shaklee


Yang mana satu liver yang korang nak ? Dan yang mana satu liver yang korang dapat sekarang ?

Liver orang skarang ni kebanyakannya memang kronik. Dengan persekitaran kita sekarang yang agak bertoksin, makanan kita ambik la ni banyak yang jenis makanan process, gula, ditambah pulak dengan stress.

Semua ni memang akan mengakibatkan liver kita terbeban. Lama-lama liver kita akan penat, dan akan berhenti buat kerja yang sepatutnya.

Kita ni pun, mula-mula penat, gagah jugak lah nak paksa dri buat kerja bagai. Tapi kalau dah penat sangat, beban sangat, terus yilekk. Tak larat nak buat apa sangat dah, terus biarkan je kerja tu gitu. hihi.

Nak ke liver kita jadi gitu ?

Sebab liver kita bertoksin ni lah, kita selalu rasa lemah, penat, susah nak tidur, asyik sakit kepala, susah nak fokus, ada masalah memory, asyik moody, dan macam-macam lagi.

Ni lah puncanya, HATI kita dah BERTOKSIN.

p/s : Hati gelap tu lain ek, hihi.

Cara Beli Shaklee Online