Mereka Cuti Sekolah Manakala Saya Belajar Sambil Bisnes Online

Bismillah. Assalamualaikum semua. Hari ni hari isnin kan ? Tapiiiii, sekolah dah cuti 😢😢😢 Parents saya yang cikgu pun dah stat cuti. Cuma ayah saya je masih kerja sebab dia guru besar. Sakan betul adik-adik saya yang dah boleh lompat sana sini kat rumah tu 😭 Mereka cuti. Saya masih di sini meneruskan study saya. Sambil-sambil tu dok depan laptop dan buat bisnes online shaklee. hihihi.

Bisnes Online Saya Sewaktu Cuti Sekolah

Aipp, ni yang tiba-tiba rasa nak balik rumah sekarang. hahaha.

Parents saya dah set tarikh bila depe nak balik kampung.
Saya kat universiti dok baca whatsapp tentang rancangan depe nak balik kampung. 😢

Tapi takpe lah. Saya tahu ni tanggungjawab saya.
Lagipun hujung bulan 12 nanti saya cuti lahh. Yeaayyy.
Saya cuti, budak-budak dah stat sekolah 😁😁

Sebenarnya saya tak berapa suka sangat keadaan macam ni.
Mula-mula tu saya meroyan gak ahh 😂😂
Sebab walaupun saya cuti, parents saya dah stat bizi kerja, saya tak dapat nak pi jalan-jalan dengan depe.
Saya sedih sangat tau mula-mula tu.

Tapi saya pikir-pikir balik, ada manfaatnya.
Selalunya waktu saya cuti, budak-budak dah sekolah, kat sini saya dapat berjasa.

Saya pegi sekolah mak saya.
Jumpa anak-anak murid lama saya.
Kalau mak bizi, saya yang ngajar depe kat sekolah.
Kalau pertandingan nak dekat, selalunya peranan saya adalah ngajar depe syarahan. hihihi 😍😍

Rindunya rumah.
Rindunya ummi abah.
Rindunya kakak adik.
Rindunya kawan-kawan.
Rindunya anak murid.
Rindunyaaaaa 😍😍

" Ya Allah, sampaikan perasaan rindu aku pada mereka, Ya Allah, amiin "

In syaa Allah kita jumpa satu hari nanti ye.

Bubye semua, assalamualaikum 😃

p/s : Yang nak balik kampung, pegi jalan-jalan, hati-hati ye semua. Bawak kete hati-hati.
p/ss : Doakan saya berjaya dalam study saya ye 😃

cara beli shaklee online




Post yang paling popular :


Senarai Harga Shaklee | Pengedar Shaklee Terbaik 

Daftar Ahli Shaklee | Beli Shaklee Online