Ostematrix Shaklee : Produk Shaklee Wajib Ada Dalam Setiap Rumah

Orang kata, kalau dah tua, pasti lutut rasa nak tercabut. Lutut terketar-ketar. Ye ke ni ? 😡 Hmm, tapi saya rasa tak semestinya. kan kan ? Kalau tulang kuat, tulang sihat, in syaa Allah umur 70 pun boleh gagah daki bukit lagi 😂 Sebab tu seandainya saya dapat bagi satu produk shaklee kepada setiap keluarga, saya nak bagi ostematrix shaklee kat seluruh keluarga. Ostematrix ni produk shaklee yang wajib ada dalam setiap rumah tau 😍

Semalam hari jumaat. Saya ada kelas semalam. 
Madam kata dia nak panggil setiap satu group untuk complain pasal project yang kitorang buat. 
Tiba-tiba pulak, adoyyy, saya rasa sakit perut ya amat lah.
Rasa nak membuang. Apa lagi, saya terus pegi tandas.

Tapi masalahnyaaaaaaa.
Tak leh nak buang 'benda' yang saya nak buang tu 😢😢😢
Penat tau dok dalam tandas tu lama-lama 😞

Saya pun masuk je lah balik dalam kelas tu dengan muka penuh kuciwaaaa 😢

Lepas habis kelas apa semua tu, saya singgah pejabat asrama.
Sebab saya ada order ostematrix shaklee.
Saje nak cek kot barang tu dah sampai ke belum.

Alhamdulillah, ostematrix dah sampai.
Yipiiiii 😄😄😄😄

pengedar shaklee ipoh

ostematrix shaklee
hihi, comel kan ostematrix 😍

Lepas dapat ostematrix, bukak botol tu, terus ngaapp.
Terus ambik 2 biji ostematrix.

Beberapa minit lepas tu, apa lagi.
Pegi tandassss, waaaaaaa.
Buang semua yang nak buang tadi dengan lancar dan legaaaa 😄😄

Rasa kosong je perut.
Rasa sedap je perut 😍

Sebab tu ostematrix ni benda wajib tau.
Saya tahu ramai je yang ada masalah macam ni.
Masalah sembelit ? Haaa.
Saya banyak dapat customer ada masalah sembelit tau.

Ni benda biasa.
Masalah sembelit ni memang benda biasa.
Sebab tu saya nak bagi setiap keluarga satu botol ostematrix.
Saya tak nak youalls rasa macam yang saya rasa 😢

Lagi satu yang best, ostematrix ni saya rasa bagus sangat untuk 'masa depan' kita.
Kenapa masa depan ?
Sebab masa depan kita dah tua. hihi.

Ada ke sesiapa nak waktu tua ni, dok terlantar je.
Tak dapat bangun.
Tak dapat bergerak laju.
Puncanya sebab tulang dah tak kuat.

Kalau saya, dah tua nanti, saya nak saya boleh berjoging lagi.
Saya boleh jalan-jalan pusing satu taman.
Saya nak daki bukit 😎

Wahhh, sangat best. Best best best 😎

Sebab tu, ostematrix ni benda wajib ada dalam setiap rumah.
Banyak lagi kelebihan yang kita akan dapat lepas consume ostematrix ni.

Tapi buat masa ni, ni je lah dulu yang saya nak cerita.
Nanti kita jumpa lag, saya cerita lagi okayyy 😘😘

Bye semua, assalamualaikum 😄

Cara Beli Shaklee Online