Shaklee Khas Untuk yang Tersayang

Tiba-tiba je teringat kat ummi abah. Macam mana lah depe kat sana, sihat ke, dak ke.

Hari tu balik rumah, ummi cerita yang tekak dia rasa macam bengkak-bengkak, macam tak sedap je tekak tu nak menelan.

Dah lama dah jadi macam tu. Macam-macam ubat dah ambik. Ubat klinik, ubat beli kat orang, tapi macam tu jugak.

Saje bagi ummi try omega. 

Tapi tak tanya lagi perkembangan baru ummi, sebab baru je pun ummi start ambik omega tu.

Cuma ummi kata, sejak ambik omega tu, asyik membuang lah. Ummi kata badan dia banyak toksin, hahaha. Dan lagi tu ummi buat lawok. hihihi.

Alahai, rindunya pada syurga saya tu :'(

Cara Beli Shaklee Online