4 Kelas Cara Buat Bisnes Online Dari Mentor Bisnes Saya

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum semua πŸ˜ƒπŸ˜ƒ Dalam entry kali ni saya nak cerita tentang 4 kelas cara buat bisnes online yang mentor hebat saya dedahkan dalam kumpulan kami.

Semua orang nak cuba keluar dari masalah kewangan dan masa. Sebab tu ramai yang pilih untuk buat bisnes online. Sebab dengan bisnes online ni, kita tak terikat dengan masa kerja, kita boleh kerja kat rumah sambil tengok anak-anak dan luangkan masa dengan family, kan kan πŸ˜ƒ

kelas online bisnes

Tapi nak buat bisnes online tak mudah andai tak ada mentor. Boleh berbisnes kalau takde mentor, tapi ambik masa yang sangat panjang untuk berjaya. Alhamdulillah saya ada mentor yang guide saya, yang bagi tunjuk ajar pada saya 😍

Antara kelas yang mentor saya buat untuk dedahkan rahsia bisnes beliau adalah :

==========================
1. Kelas Strategy Blog 7 Angka
==========================

Kelas ni mantap, memang best. Bukan kelas blog biasa-biasa.
7 ANGKA 😍😍😍
Mentor saya yang super duper hebat banyak dedahkan rahsia-rahsia besar dalam kelas ni.

Dalam kelas ni kami belajar macam mana nak bina blog yang tak dipandang, yang umpama pokok kecik, jadi pokok besar yang penuh dengan beribu-beribu buah.
Kami belajar bina blog umpama sungai yang sentiasa mengalirkan air πŸ˜„

Mentor saya memang super duper hebat dalam hal ni, sebab dia dah belanjakan berpuluh ribu ringgit untuk dapat ilmu ni.
Hebat kannnn😎😎😎


===========================
2. Kelas Teknik Close Sales Power
===========================

Hari tu ada antara ahli group kami yang cakap, ramai orang suruh pm, ramai pm yang tanya harga.
Tapi lepas mereka respon, bagitahu harga kat prospek, prospek terus senyap 😢

Jadi dalam kelas ni kami belajar macam mana nak close sale dengan guna teknik panggilan magik yang diadun dengan lampu ajaib.
Bukan lampu ajaib aladdin tau πŸ˜‚πŸ˜‚

Yang best, ada ahli group kami yang cerita, diorang guna teknik ni dan wauuu, memang berkesan teknik ni.

=======================
3. Kelas Teknik FB 6 Angka
=======================

Kelas ni adalah kelas 'pancing ikan'.

Dalam kelas ni kami tak belajar cara buat FB Ads bagai.
No no.

Kalau anda ada duit banyak, ya, anda boleh buat FB Ads.
Itu pilihan diri anda.

Tapi dalam kelas ni, kami diajar cara nak dapatkan prospect secara ZERO COST MARKETING.
Best sangat rasa sebab kami dapat belajar cara bina kredibiliti diri sebagai peniaga online untuk menjalankan bisnes online dengan berkesan tanpa keluarkan modal untuk marketing 😎

====================================
4. Kuasai Pelbagai Jenis Channel Pemasaran
====================================

Kalau anda berbisnes, channel apa yang anda gunakan ?

Sebenarnya, banyak channel pemasaran yang kita boleh kuasai.
Dan semua ni sebenarnya boleh dipilih ikut kesesuaian diri kita.

Yang mana kita selesa.
Yang mana kita senang.

Dan semua channel ni ada kelebihan dan manfaatnya.

Saya masih belum kuasai semua channel ni, tapi saya sedang berusaha untuk kuasai semua channel ni.
Mantaaapppp πŸ˜‹πŸ˜‹

ANDA BUAT, ANDA DAPAT πŸ˜„


" Tak bermakna ilmu yang anda dapat, tapi anda tak buat. "

Dapat ilmu puluh ribu.
Dapat ilmu juta juta.

Tapi kalau tak buat, umpama kita tak dapat pun ilmu tu.
Tak berguna.

Sekarang ni, semua orang kejar-kejar nak berjaya.
Semua orang kejar ilmu.
Kalau anda rilex dan tenang saat ni, percayalah berpuluh ribu orang tengah buat dan berlari ke arah kejayaan.
.
.
.
Nak belajar apa yang saya belajar dari mentor saya ?
Nak berjaya dalam bisnes seperti beliau ?
Jom sertai team bisnes saya πŸ˜„


Cara Daftar Ahli Shaklee Online



Post yang paling popular :


| Senarai harga produk Shaklee | Pengedar Shaklee Terbaik |

| Daftar Ahli Shaklee | Beli Shaklee Online |