Kisah Testimoni Diri Saya Dengan Ostematrix Shaklee

Ingatkan hari ni saya akan jadi lemah, longlai, layu je 😂😂

Saya ni jarang sangat tido lewat malam.
Selalunya pukul 12 malam dah hilang dari alam nyata 😂

Tapi semalam sebab project, saya tido nak dekat pukul 3 pagi.

Hati saya meronta-ronta.
" Nak tidoooo, nak tidooooo. " 😞


Sebab esoknya saya kena pergi tapak niaga saya pukul 8.30 pagi.
Hati saya dah meroyan. Hati saya dah mula cuak dah.
" Tido lah fiqaaaaa. Esok nak niaga. Pukul 8.30pagi - 5.00petang. Non stop. Takde rehat.
Ni dah pukul berapa. Tidor lahhh. "

Hampir pukul 3 pagi tu, saya pergi tandas basuh muka.
Sebelum tido telan oste 4 biji.
Sambil telan tu, sambil cakap dalam hati,
"Ya Allah, aku bukan buat benda lagha sampai tido lambat. Aku ada project nak kena siapkan dan hantar esok.
Dan esok jugak aku kena jumpa lecturer untuk bentangkan project aku sebelum jumpa client sebenar aku.
Dan aku kena uruskan jualan sepanjang hari esok.
Permudahkanlah urusan aku. Kau lancarkanlah.
Jadikanlah asbab aku makan oste ni sebelum tido dapat bagi aku bertenaga esok, amiin."

Memang saya doa sungguh-sungguh lah.

Dan alhamdulillah semuanya dipermudahkan.

Satu demi satu mudah.

Project yang kena hantar selesai hantar.
Jualan hari ni habis awal (tak sangka laku besar hihi)
Pembentangan project kat lecturer berjalan dengan baik (walaupun banyak benda kena tukar huhu)

Sepanjang hari ni, memang seronok sakan lah dengan kawan-kawan 😍
Sambil jaga gerai, kami dok sembang itu ini, kami panggil customer sana sini 😎
Memang kalau tengok saya tadi, macam bukan orang yang tido lewat lah semalam. hahaha.

Terima kasih Allah sebab permudahkan urusan aku hari ni.

Okay, nak selesaikan kerja lain pulak. Jumpa lagi semua 😎

p/s : Anda berminat nak dapatkan ostematrix ? Jom contact saya 😁

cara beli shaklee online




Post yang paling popular :


Senarai Harga Produk Shaklee | Pengedar Shaklee Terbaik |

Daftar Ahli Shaklee | Beli Shaklee Online